Wednesday, December 14, 2011

Harini Kita Layan HUJAN

Salam..

Today, kepala berat gile tak tahu apasal.. aku cuma duduk diam2 layan IPOD je.. sampaikan nk bangun pun x larat je rasa. jgnlah tetiba blood presure naik plak.. asyik pening je ni...

Pagi2 ni tetiba aku dengar lagu kump HUJAN ni .. besh lah plak.. terlayan,, bait2 dia mcm kena je.. hahahahha kena dgn apa.. dgn apa2 lah labu......... hihihihi

Lagu -Kumahu kau Ada

Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya

(Chorus)
Walau kau jauh
Ku sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori
Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru

Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu

Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua

(Chorus)

Terus menunggu
Kita kan bersatu
Terus menunggu
Ku mahu kau tahu

Yang aku bold tu je kot yang cam ada kait2 hahahahaha.. gatal je bunyinya.. xdelah.. xde kaitan pun cuma biasalah lagu Kump Hujan ni aku suka sebb dia slowly and mcm ckp2 je maksud ngam habes.. tapi itu ikut otak akulah, otak org lain aku x tahulah.. hihihihi


Oraitt ni lagu kedua Hujan yang aku rasa besh gak lah bait2 dia.. layannz

Lagu: Mimpiku cuma Mimpi
Bila jiwa ku gundah gulana
Ingin juga tuk kita bersua
Berbicara mengenai rasa ini
Dan terus ku bawa kau pergi

Mimpi ku hanya mimpi
Dalam imaginasi
Wajah mu selalu yang aku tunggu-tunggu
Jangan risau aku kan datang
Menemanimu disetiap waktu


Dihati ku rasa sentiasa selesa
Menunggu mencari bagai lupa diri

Ku nanti saatnya kita kan bersatu semula

Bagaikan matahari setia menanti mu
Ku doakan padanya agar kau pun begitu
Jangan di endahkan mulut orang selalu
Ianya hanya dugaan untuk mencoba iman mu

Mimpi ku hanya mimpi
Dalam imaginasi
Wajah mu selalu yang aku tunggu-tunggu
Jangan risau aku kan datang
Menemanimu disetiap waktu


Dihati ku rasa sentiasa selesa
Menunggu mencari bagai lupa diri

Ku nanti saatnya kita kan bersatu semula



Ni lagi 1 lagu Hujan - Kotak Hati
tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi


mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi

tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi
Napa aku Boldkan suku2 kata tu.. sukati akulah.. hihihi blog aku.. Bila aku sanggup wat entri pasal hujan ni.. terpaksa lah aku ngaku aku memang suka HUJAN.. bukan hujan kat luar tapi Kumpulah Hujan.. Tmbah2 kalau Noh Hujan.. hihihihi sanggup xnk potg rambut Rayyan sebb nak wat cam Noh Hujan.. leh tak.. hihihihi muka kan dah dekat2 bulat, senyum nampak gigi.. rambut lurus pun dh mcm noh.. maybe sbb masa pregnant rayyan emamng hari2 aku layan lagu HUJAN.. ;)
dah merapu ke lain ni.. apapun lagu2 ni antara yang terbaik bg aku tok bulan ni
Mood: bunga2 sakura di padang pasir..
p/s: sapa petik cempedak mesti kena getah.. so pepaham sudah...

No comments:

Post a Comment