Wednesday, November 23, 2011

En suami Demam



Salam...

Entri kali ni pasal en Suami demam.. aduhaiii.. Kalau anak yang demam rengeknya lain, kalau suami yang demam rengek nya pun lain kdg2 sampai lagi teruk dr anak yang demam.. hihih :)

Yang berjaga malam tetap si Isteri... nipun pegi Keje hati kat rumah risaukan en suami.. tapi rasa2 lah kan,, kalau si Isteri plak yang demam,, En Suami nk layan tak rengek kita ni... hihihihi ;) tapi as a NURULAIN lah kan.. aku dh biasa jaga diri sendiri.. cuma bila memang x larat nk angkat badan tu conpirm2 lah mintak bantuan en suami.. tapi kalau tidak aku biasanya gagahkan juga.. entahlah maybe sebb habis sekolah duduk berdikari jauh dr keluarga so.. aku punylah masa tok mengajar diri aku jaga diri sendiri..

tapi kalau antara korang dapat Isteri yang sakit perut pun mintak suami cuti tu no komen lah.. sebb ada juga membe2 aku yang sakit siap paksa suami ambik cuti.. sedangkan sakitnya sakit perut jepun.. bukan apa bg aku Suami ni ketua rumah,, pegi keje cri rezeki,, dia sendiri susah payah pikir nk cari duit.. so kita bg semangat.. jgn sesakkan kepala dia dengan benda yang kita sendiri pun boleh handle sebenarnya.. tapi kalau lelaki yang sakit pastu si isteri yang kena cuti tu rasanya mcm lumrah dah,, sebb my dad pun mcmtu dr mula kawen dgn my mum.. sakit sikit merengek bukan main.. nsblah my mum house wife.. kalau kena yang bekerjaya mcm saya ni.. hihihih susah hati jelah g opiss.. hihihi ;)


Pagi tadi pun panas sungguh rasanya suhu badan en suami.. so mcm biasa banyaklah aku punya pesanan :

1- apa2 telefon.. telefon letak dekat telinga
2- Mandi pastu makan Ubat
3-Minum air milo panas, makan biskut kalau x lalu.. kalau nk makan apa2 tgh hri krg ayg balik
4-Kunci pintu.. baring je,, byk2 rehat
5- x yah nk hisap2 rokok...

hihihihi dan adalah pesanan yang 18sx.. hihihi mana leh bgtahu kan... ;P

Hope En suami sihat.. Mujurlah rayyan pun harini x gerak abah dia.. and bangun tido sendiri maybe sebb semalam dia kena tinggal dgn aku and kena g skool dgn abah dia sebb dia bangun lambat. hihihihi dia bangun basuhmuka.. salam abah dia..kiss abah dia.. and say sayang abah.. terus amik kasut... g skool..

En suami.. semoga sihat hendaknya..

p/s:hati rasa mcm nk EL je ni.. adusss

No comments:

Post a Comment