Wednesday, June 29, 2011

WVL 4910

Alhamdulillah... selesai urusan kereta baruku.. setelah tolak bank ini, bank itu barulah dpt lepas loan.. jenuh gak.. tu yg lemah bila keje gomen ni.. duk kuarters slip gaji terus hancur... huhuuhuhu apa nak buat..dh aku sorg yang gomen.. laki swasta...

Rasa selesa and lebih comfortable bila nk balik KG dah..sian jgak kat kancil skrg ni penat dh nk balik KG.. dengan muatan yang boleh tahan.. pepaham jelah bila dah ada anak
1-stroller
2-bakul susu
3- beg baju
4-ole-ole

bygkan penuh ke tidak CLK - cute little kancil aku tu.. hahahahahaha tapi besar pengorbanan kete kancil tu..

Ingat lagi, dgn kereta tu lah aku ulang2 alik keje, dgn kete tulah kami g hospital sebb nk bersalin, dgn kete tulah aku boleh bawak adik beradik aku balik KG.. dgn kereta tulah aku angkut Rayyan g checkup.. and aku xkan bawak Rayyan g Check up naik itu WVL sbb apa.. bila letak Car seat silap2 Rayyan yang tukar gear tu nanti.. sebb Auto.. kalau manual payah sikit dia nk usik/// hihihi

Apapun Welcome my new Persona Ellegance WVL 4910 in my family...
Ibarat Baby Baru lah.. last year June aku dapat Muhammad Rayyan Izzad, Tahun ni June aku dapat PE WVL tu.. alhamdullilalah.. tinggal nk cari rumah pulak..


No comments:

Post a Comment