Thursday, June 30, 2011

KASUT ..alahai kasut............

KASUT... eisshhh begini lah kisah kasut untuk entry harini... hihihihi Semlam aku g repair kasut aku yang berjenama .. aku beli dh lama, tapi dh lama jugak rosak,. sampai sekrg aku x repair2 so semlam pagi2 aku dh masukkan dalam beg.. supaya aku ingat.. kasut tu sgt2 lah sedap... so aku pun repair sekali 2 pasang.. satu lagi kasut yang aku bru pakai sebulan tercabut tapak heels nya.. apa ye org panggil yg mcm ladam kuda tu.. kat hujung .. apa2 lah kan..

So mlm nya aku g lah colloect.. tpi the best part.. sampai aku kat kedai tu, aku terperasan satu kasut ni.. Ya Allah siapa lah tuannya.. aku rasa kalau area Putrajaya dan hantar pulak kasut kat area Alamanda,, bukanlah org yang x mampu beli kasut,, ditambah plak dengan kasut tanpa jenama tetapi still mahu di repair.. terasa kerdilnya diri aku ini... bukan apa... orgnya bergaya lebih kurg aku.. walaupun kasut tu murah tanpa jenama... tapi sebab selesa dia sanggup repair walaupun rupa kasut tu dah wajarnya dibuang.. aku sehinggakan x pasti apa yang menariknya dia pakai macam tu.. tapi aku rasa kerdil lah sebb aku sendiri pun yang punya kasut berjenama dgn harga kadang2 mencecah rm 150 sepasang rosak kecil tetapi aku langsung simpan dlm almari dan membazir membeli kasut yang baru.. cukup setahun dalam almari aku humban dalam tong sampah ..

Eishh eishh eishhh.. bila aku isytiharkan OPS " katakan taknak pada shopping" barulah aku nampak kasut2 dalam almari aku yang sudah hampir setengah tahun siap dgn sarang2 labah2 lagi (nampak sgt aku x pernah kemas alamari kasut kan) beginilah almari kasut kalau dah sebesar almari baju.. hihihi

So aku memang bangga dengan org tu sebb dia hantar jugak kasut dia yang 'nazak' tu untuk sihat.. tabik spring aku kt dia.. selagi boleh guna, boleh repair why not kita buat kan.. ye tak ye jugak...

Tapi tak ke kita akan di cop KEDEKUT.. hihihi opsss terpulanglah pada mana2 pihak.. sebb masing2 punya pandangan sendiri.. " walaupun sampai sekarg aku terfikir kakak tu nak pakai kasut tu g mana, rasanya kalau kursus etiket sosial & penampilan kasut itu sgt tidak sesuai lagi digunakan begitu jugak dr aspek keselamatan" hihihihi

LAstly aku dh pakai kasut yang aku repair sehinggakan ada yg bertanya " kasut baru ke" hihihihi sebb dah setengah tahun aku xpakai kan.. hihihih

No comments:

Post a Comment