Friday, June 17, 2011

SETAHUN SUDAH






wahhh banyak sungguh hutang citer for bln may and june.. hihihi beselah belum mampu lagi jadi blogger walking... cam cik jejari runcing.. hihihihi.. walaupun aku hari2 punya masa dok khatam blog dia.. blog aku x gak update2...







Oklah.. mari kita review cerita2 menarik for bulan MAY : 23.May.2011 berlaku re-shuffle kerja for CJN.. berita baik and paling aku suka ialah.. aku dimasukkan ke unit ABM.. yeehaaa ini yang aku inginkan.. heheheheh..



Alhamdulillah setakat blog ini ditulis aku bahagia di unit ini.. aminnnn



Persiapan Birthday Rayyan Izzad berjalan dengan lancar... Goodies bag, Kek everything sume aku siapkan dgn terperinci.. And hujung bulan tu jugak kami pegi KL BIRD PARK, LAKE GARDEN.. mesti ramai yang tak pernah pg kan.. actually aku pun x tahu bila last aku pegi..rasanya aku x pernah pg kot.. rombongan tadika pun pg planetrium dgn zoo je.. apakan daya.. so besh tau pg taman burung ni..tambah2 si kecik aku tu suka tgk burung..hepi betul dia tgk burung sampai x terkata lah sbb burung banyak sgt//tepi2 dia je.. hihihihi


June: this Month banyak jemputan kahwen2 kawan2 aku x dpt hadir.. sori sgt sapa yang kawen for this month.. bkn apa... kewangan x mengizinkan utk balik KG.. huuhuhu.. and the besh part 2hbJune at Taksa Surinaz.. time to celbrate Rayyan Izzad Birthday.. kini anak bujang aku dahpun setahun.. alhamdullillah... semoga menjadi anak yang taan dan berjaya dlm hidup... ayuh aku share gambar2 sempena besday party dia...

























































































































No comments:

Post a Comment