Wednesday, June 22, 2011

kelam kelibut

Harini segalanya kelam kelibut..aduhaiii
1- Si bujang kecik tak moh basuh berak ..dia bantai nak basuh sambil beriba.. mana lah boleh..silap2 aku sekali yg kena mandi semula.. aduhaiii

2- Dia ajaknya aku tgk BABY TV #618 astro.. aduhaiiiii siap nk duduk atas riba aku lagi..susu dia x bancuh lg..beg skool x siap lagi...adehhhh

3- elok2 kunci umah baru perasan kunci kete tertinggal./ sengal toii lah

4- Dah elok dok diam dalam kete.. HP plak rupanya tinggal dlm umah,, patah balik semula amik HP plak.. masalah2

dan yang terakhir aku dok elok termenung nampak Aaron aziz kot kt traffic light... aduhaiiiii nasib x kena hon./.. yng the besh part boleh plak aku tgk je moto depan aku jalan dengan slow tanpa ada perasaan je aku tgk lampu traffic light tu hijau/.. lucu kan...

So aku isytiharkan harini ..hari paling aku kelam kabut... masaaalah..... m asaalahhh..............

No comments:

Post a Comment