Monday, April 5, 2010

si kecil yang lasak

Harini cuaca agak baik, cerah, kerja ku di pejabat semakin banyak, mungkin gara2 kerja yang perlu disiapkan sebelum kelahiran anak sulungku ini, jadi banyak yang aku terdesak menyiapkannya, namun kandunganku harini juga agak sibuk, mana taknya, tak duduk diam dia harini, sehinggakan aku terasa senak di bahagian tengah perutku..

Sayang..sayang.... mungkin usia kandungan yang hampir 32minggu, membuatkan si kecil ini semakin aktif dan belajar bersedia untuk keluar.. hihihihi

Sabtu yang lalu- 03.04.2010- aku dan suami buat Photo Shoot untuk Pregnant, alhamdulillah selesai cuma hasilnya belum dapat di tanganku,, tak sabr melihatnya, mungkin aku akan ketawa melihat rupaku tatkala mengandung.. pasti lucu..

Si kecil harini, begitu aktif, rindukan papanya agaknya, aku rasa gembira merasa gerakanya, tapi terasa letih kerana menahan senak..
Semalam tak banyak dia dapat bercakap dengan papanya.. papa nya agak sibuk semalam..
Moga harini papanya memberi ruang berbual dengannya..

I lOVE You si Kecil..

No comments:

Post a Comment