Tuesday, March 23, 2010

Say Cheeese----------- ; )

Arini aku datang awal kat opiss,, sempat lah buat bekal sambal sotong+Udang tok lunch aku & Hubby..
Kat sini nak share sikit kegembiraan,,, about life skrg yang totally dah berubah dari kehidupan dulu, yelah, skrg ni takleh dah nak kuar umah sesuka hati, nak bergurau-senda terlebih-lebih.... yelah status skrg -ISTERI... hihihii... tambahan plak aku bakal jadi ibu tak lama lagi..

Sedangkan dulu selalu bayangkan aja aku bergelar ibu.. tapi skrg tinggal hampir 2 Bulan je, wah cam tak caya je..... malam tadi sampai termimpi bersalin .. lucunya lah,, terlihat bayi yang comel dalam pelukan, sukanya.. suami.. jgn cakaplah dia lagi tak sabar nak tunggu baby kami kuar.. kerana itulah anugerah pertama kami kurniaan tuhan..

Next Week nak scan baby, tak sabar rasanya.. so skrg dh buat keputusan nak tahu Jantina Baby, masuk je bulan 5 nak prepare sumer barang2 baby & mamanya untuk ke hospital.. and nak relax2 je,,, terapi awal sebelum melahirkan anak;ah kononnya..

Debaran jgn cakaplah, mau tak berdebar... tambahan pulak ramai dekat ofiss ni yang sudahpun selesai, tinggal diriku seorang sahaja.... hhihihhi

Apapun aku & Hubby Teruja sangat nak jadi Mama & Papa

No comments:

Post a Comment