Thursday, April 1, 2010

Little Khalifah-My HERO




Assalammualaikum..




Rabu-31.03.2010- aku dan Suami melakukan Ultrasound(scan) for my Baby... Alhamdulillah hasilnya amat puas h ati dan yang paling penting kandunganku dan si kecil sihat.. Bersyukur aku ke hadrat Illahi atas anugerah ini.. Melihat wajah si kecil aku rasa terharu, tak sangka si kecil yang pada mulanya aku buat imbasan sewaktu kandunganku 4 bulan- ianya kecil sahaja, kini setelah 31 minggu kandungan, aku amat terharu, wajahnya, pergerakannya.. Ya Allah terima kasih atas anugerah ini..




Wajahnya mirip aku, bak kata orang sejuk hati ibu kalau anak Lelaki serupa ibunya.. boleh dikatakan 95% mengikutku, tapi sewaktu di dalam kandunganlah, hihihihi cuma matanya tidak dapat dikesan, kerana dia agak pemalu, hihihi.. yang paling besh ialah gaya Posenya. rakan2 opis kata ikut diriku, sepanjang mengandung ni aku amat suka sekali berposing.. hihihi.. anak ku, mama sayang kamu,, walaupun sudah melihat wajahnya, aku rasa bertambah teruja untuk melihat dgn jelas dirinya di depan mataku..




Suamiku pastinya sangat gembira, adalah geng nya menjadi superHero di rumah.. hihihi..




Apapun, aku amat2 bersyukur, tiap kali melihat wajahnya di pict scan tu, aku rasa nak menitis airmat, indahnya anugerah ini,, barulah ku tahu betapa indah pabila bakal menjadi seorang Mama..




Anakku semoga kau menjadi anak yang soleh, lelaki yang menjadi pemimpin, Fasih mulut dan bicaramu membaca Al Quran dan Hadiss, Taat pada kami ibu bapamu.. dan bersyukur dengan kehidupanmu.. aminnnnnnnnnn




Dialah HEROku.....


No comments:

Post a Comment