Wednesday, February 24, 2010

Cerita Kedai Kopi

Malam ni lepak2 kat mamak dgn Hubby.. minum and surf WIFI je.. saja hirup angin malam, bawak baby dalam perut jenjalan,, leh ke macamtu,,

Petang ni balik keje aku wat Dinner Kari Ikan Tenggiri, selama ni kalau buat Kari asyik failed je,, tapi harini aku berjaya,, sedapnya x sia2 beli ikan tenggiri rm5.67 sehiris,, tapi puas hati,, taruk plak bendi banyak2,, dah sama rasa cam mak aku buat plak..

Lepas makan kami suami isteri dok bersandar nasiblah memikirkan x solat magrib lagi.. kalau tak mau hanyut dibuai kekenyangan.. hihihi

Apapun aku berjaya akhirnya masak Kari-kari ni boleh dikatakan favourite my hubby.. hihihi..

Cuaca malam ni agak baik, angin sepoi2 bahasa je,, orang still ramai kat mamak ni.. mamak kembar Precint 9.. penuh and bersilih ganti.. aku cuma layan Barli ais je malam ni.. jadilah tangan pun bau kari tak hilang lagi..

Hubby aku layan Teh O.. dia biasa lah dok layan Mafia Wars tak habeh2.. nasib bukan duit betul, kalau duit betul mau kaya aku.. hahahaha..

No comments:

Post a Comment