Wednesday, February 24, 2010

10 Rabiulawal 1431H

YUhuuu..
harini genap setahun perkahwinan aku dgn suamiku-mohd izadiq mengikut kalendar islam..
bahagianya.. rasa sekejab je dah setahun... yang teramat bahagia apabila anak dalam kandunganku itu bakal keluar 3 bulan lagi.. semoga semuanya selamat..

terimbas kembali saat perkenalah pertama dgn suamiku ,, saat pertemuan bersama.. saat hari pertama dinikahkan... saat malam pertama..OPSSSS hihihiihi rahsia.....

Aku yakin suamiku akan menjadi ayah yang baik dan suami yang soleh pada aku dan anak2 aku nanti.. ramai ke anakku nanti ye.. hihihi tak ramai manapun adalah 4 orang sekurang-kurangnya..

harini aku bercadang untuk memasakkan makanan istimewa untuk suamiku, yang tentunya Favouritenya.. hihihi

Kandunganku semakin kerap bergerak hinggakan kadangkala tak membenarkan lagsung aku untuk tidur dgn nyenyak, tapi aku rasa bahagia.. anakku paling suka mendengar suara suamiku... jika suamiku pulang dari kerja dialah yang paling ligat bergerak.. teringat aku tatkala aku & suami serta keluargaku pergi camping di Pantai Balok, suamiku Demam, mengigil, bagaimana suamiku mengigil begitulah pergerakan bayi dalam kandunganku.. akhirnya aku yang tak lena tidur.. menjaga kedua-dua insan yang kusayang ini.. suamiku dan anak dalam kandunganku..

Inilah anugerah yang aku paling hargai... Sayang suamiku sayang keluargaku sayang bakal anakku.. semoga kita berbahagia ke akhir hayat.. aminnnnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment