Thursday, November 12, 2015

THROWBACK : Anugerah Allah

Assalamualaikum

Nila berita yang aku nk cerita,, selepas Ucu menghadap illahi.. aku disahkan pregnant, aku ada cerita sikit kt post yang lepas, cuma xlah terperinci sangat.. hahahah.



Today aku dah 32 weeks dh pun.. Kandungan ni amat bermakna buat aku.. sebab dia hadir waktu Ucu pergi mengadap Illahi.. slepas ucu pergi.. abah pula x sihat, keluar masuk Hospital agak kerap.. Abah memang Down, sampai taknaklah abah duduk perak, aku memang ulang laik hospital ,, baby dlam perut ni pun nasib la kuatkan mama kesana sini tengok atuk dia,, walaupun ngandung kalini agak berlainan skit sbb mengada diatu lebih skit.. hahahaha

 pernah sekali abah aku masuk ICU.. x sedar 3 hari.. itulah paling teruk dia sakit.. Mak aku sihat2 je...
sekarang rumah lama kami kt sg buaya Rawang dh siap Renovate.. so mak abah nk duduk situ.. xnak duduk perak dh.. byk sngat kenangan arwah kat sana..

lagipun abah aku risau kalau abah aku xde (mintak jauhkanlah) mak aku sorang2 kat kg , katanya..
kat sni adik beradik kami semua kt sni.. kg mak aku pun kat sni.. kubur arwah adikpun kat sni.. so lgi sesuai kt sni...

Now kita tunggu baby R no 4 ni keluar ye..

Abang Rayyan dia sibuk dah ha/. hari2 dok tanya bila dik dia nk keluar hahahha..




No comments:

Post a Comment