Wednesday, March 19, 2014

Rayyan izzad

Salam

Lama x hapdate hal anak2.. so today kita start dgn muhammad rayyan izzad ... hahha si bujang sulung.. dh 4 thn dh tahun ni.. perangainya semakin dewasa.. byk ckp dh bahkan dh pandai bercakap.. pelat budak je. So senanglah nk faham. Kekdang aku plk yg pening dgn apa yg dia ckp.. hahahah

Dan uolss nak tengok x cr org malas hapdatr blog hahah... kita tepek screen shot je ye.. antara perbualan aku dan ryan yg buat aku gelak isi perut dbuatnya.. hahahah

Bila dh byk ckp bertambah jeles cerdiknya... ye dak.. adoiii

Aku screenshot dr fb.. sbb aku share status yg besh2 ni kt fb.. hahah..

Alhandulillah walaupun rayyan sekarng xleh nk ditegur.. mulalah sentap.. merajuk.. hentak2 kaki.. aduhaii... tambah2 kena plk time balik sekolah. Dgn aku ngangkut ketiga tiga anak aku tu.. aishhh seksa wooooo....

Dia sekarang pun dh fully pakai sependa.. memang stok diala yg paling byk.. x pnh bocor lagi setakat ni. Kalau g jalan dlm kete nk kencing. Bleh lg dia tahan. Mcm baru2 ni g cameron.. punyala abah dia pecut nk cr hentian rehat gara2 dia x tahan nk tkencing.. alahai memacam wooo..

And dia skrg dh blehlah nk harap jaga adik2 dia.. kekdg apa dia buat adik ikut tu yg x tahan tu. Rsa nak naik darah je..

To rayyan izzad.. bla dh bsar bacalah blog mama ni ye.. mama sayang rayyan.. hope rayyan jd anak yg soleh.. sentiasa jaga adik2.. mama dan abah ye syg.. i love u muhammad rayyan izzad.

No comments:

Post a Comment