Monday, March 24, 2014

Futsal MESCA 22.3.14

Salam
Yuhuuu sabtu lepas akubjoin futsal.. ye futsal xkan bola jaring plk.. hahahha eh aku pnhlah join bola jaring mesca tahun 2011 x silap.. akupun x tau knp aku leh terlibat hahahha.. dh lari topik dh..
Oklah.. ni antara bab besh sbb bab game yg aku suka iaitu futsal.. sekian lama x berlatih dan berharap dgn latihan sekali je mlm akhir before tournament... so mmg agak lambt nk panas.. huhuhu
Aku yg pegang watak striker hampir 3 game first aku x menyumbang apa2.. sedihhhh.... ttp bila time aku jumpa musuh utama yg dinanti nantikan aku ttba dpt score 1.. aik.. cam x caya je... hihi
Pastu trus semnagt dtg.. tp dh lambat sbb tgl 1 game je lgi nk abes dh.. sbb kali ni kami x main liga.. kami main kira mata.. so kami dh ada kalah sekali... seri sekali.. huhuhuhu x mcm musuh ketat kami.. depa menang semua.. ermmm
Tapi xpe.. kami main utk seronok.. menang no 2.. masa lawan grup lain.. kami dpt belasahan depa 7-0.. aku score 5 gol.. tp grup last ni actually baru start main.. so memang agak mudah.. cm tu r frust sbb agak lambat aku nk warmup.. erm.. kan bgus kalau game2 before ni aku dpt golkan jugak.. hihihi
Apapun.. kami dapat no 2.. syok wooo... dptlah dr xde kan kan kan... so kami tgu 1 lagi game bulan kecerdasan .. waktu ni kami nk cb fight balik dgn musuh kami.. actually last year yang kami dpt johan tu.. sampai menangis ok grup tu sbb kami pecahkan depa juara bertahan.. hahahahahha
Apapun.. for all bpsm team... uolss memang terbaik... coach and manager tq so much...

No comments:

Post a Comment