Tuesday, January 21, 2014

Reunion SKSB batch 1992-1997-18jan2014

Salam..

aku dulu sekolah rendah kat hulu selangor ni.. cuma sek men je aku pindah ke perak.. so selama 6 tahun.. aku membesar dengan kengkawan sekolah ni.. last2 depa planning nakbuat family day.. dan akhirnya berjaya.. kami pilih temoatyang murah and kena denganbajet.. rm100 utk 2 blik apartmen.. so memang selesa.. sebab apartmennya besar.. Puas Hati..

last weekend aku ke cameron hghland and balik Kg dulu kebetulan asben ada kerja kat Cameron.. so singgah jan. sabtu tu 18hb terus direct ke Jeram.. sampai2 hotel pukul 2.00 camtu.. dh makan siap2 kat pekan kuala selangor...

petang tu start dengan acara sukaneka.. syok abes.. ditambah dengan penganjur Emi, Apis Panjang dan Faizie leh plak kasi game baling selipar.. syok sangat weh... dh lama x main2 benda2 ni... dulu masa kecik2 aku membesar di Felda jadi aku dhrasa main benda tu semua.. sekali main mmg besh sgt rasa...

last aku jumpa diorang 10thn lalu x silap. masa tu aku baru abes f,6 dan kerja kat area rwang,, tpun ramai lagi yang x dpt join.. hopefully after ni dptlah join lagik...
















To geng Crony 85 : we love uolsss... and tq sebab sudi invite i lagi even i dh lama terlost contact dengan uolss... and budak pendiam ni dh banyak mulut sekarang,, dh x sesegan masa kat sekolah dlu bila nk bercakap...

;)

No comments:

Post a Comment