Monday, November 11, 2013

PARKSON ONLINE

Salam

orait.. today aku selit sikit  masa nak hapdate blog ni.. sekian saja kemalasan ini.. hahahah
oklah aku nk cerita tentang port baru aku shopping on9.. kt mana ha kat sni ha..




dekat website ni parkson online .. so semuanya di hjung jari hahahah.
mcamana nk sopink ye.. ok aku dh test beli and dh Berjaya.. so mari sini aku ajar korang abeskan duit.. mari semua mari... hahaha

Ni homepage Parkson on9

KOrang pilih apa menu yg korang nak shopping


Aku pilih Beg Coklat tu - Christy

 

Pastu bila dh shooping beg korang bleh tgk history order.. dh kuar
tapi before tu korang kena sign up member dlu, pastu proceed byr, dia akan bg emel , 2 emel
1- no order korang
2-payment yg approval
 
 

pastu dalam 2 hari cmtu akan shipped.. so korang bleh tengok tracking no korang
 
 
Dia guna Kurier Nationwide.. so memang paling lewat 3 hari korang dpt barang.. aku start order and payment khamis lepas 7hb. tapi sbb satu ahad so aku dpt Isnin bersamaan harini 11/11.2013..
 


 
 
 
 
aku punya beg ni ha..
 
 
 
 
 
 
Tara....................... dgn harga seperti di atas.. tapi rupanya kecik. aku silap ukur sedangkan dia dah bg ukuran sebenar.. sesuai utk aku lakukan aktiviti lasak bagai.. xpelah.. janji ada ye dak.. hihihihihi
 
Brand ELLE GIRL..
 
ok.. lastly.. pe lagi korang pi abeskan duit dgn sopink online.. kekadang parkson yang berdekatan korang xde brand yang korang nak.. tambah2 bila ada less.. so nila caranya nak dapatkan sesuatu yang murah tpi jauh dimata.. hahaha apalah ayat aku ni.. yang penting penghantaran adalah percuma, kalau pergi parkson tupun harga tetap sama.. oh ye utk yang bonuslink.. bleh dapat juga point tau.. jgn risau.. hihihi
 
 


No comments:

Post a Comment