Thursday, May 2, 2013

Kebosanan

Salam

Harini entah camana nama aku naik kena jaga kaunter waktu petang.. aishhh bosan x tahu nak cakp.. saat tulis entri nipun aku kat kaunter lah.. memang besh sebab xde boss.. xde sp nak usha apa aku buat.. aku hanya surf internet, layan we chat, wassap (sampai bateri pun nk kong) hahahahah

Pastu tetamu pun x ramai sangat, nasib ada membe tingkat 5 yang aku buat rujukan,, biasalah tamu2 yang datang nipun semua tamu diorang hjahahaha...

Kalau dah jaga harini kira oraitlah,, selamat dah utk sebulan dua ni hahahah.. x yah nak jaga dah.. i likeee.. Bagus jugak depa bagi aku keje petang2 ni relax je buat keje, sampai boleh tai-p entri lah.. tapi mata aku still kat jam adoii.. bosannn bosan... hihihi..

Layan we chat dgan kengkawan, terus aku tergelak senyum sorang2 jadi hal jugak. hihi..

Okloah nak layan kaunter ni ha layan kaunter apa kepelik bnyinya.. hihih nk surf apa saja yang bleh aku surf

No comments:

Post a Comment