Wednesday, April 24, 2013

Akhirnya ia jd yang pertama jua

Salam

Korang tengok tajuk entri memang cam gempak2 je.. hahaha tapi sayang aku x snap satu gambar apa pun.. hihihi nk wat camana.. jantung aku terus laju pastu terus panik opss aku x panik lah sampai nk tekan minyak langgar sume apa kat depan aku.. tengok dh bg clue.. hihi

Harini bersamaan 24hb april 2013... jam 8.00pg Cute Little Kancil aku EXCIDEN,, huwaaaaa aku masa xcident memang terkejut gile and x sangka akhirnya aku terlibat jugak dlm kemalangan2 ni.. adoiii malang sungguh rasanya.. grrrrrrrrrrrrrrr

tapi dari pg lgi aku dh terfikir yang aku x mau g keje sebab aku malas sangat, aku rasa liat gile je nk g keje., Ryan plak demam, tpi memikirkan yang aku ni mls nk cuti aku gagahkan jugak pegi keje.. huhuh dan akhirnya berlaku dlm catatan hidup aku KEMALANGAN KECIL the besh part berlaku depan opis.. adoiiiiiiiii apa ke mlang x berbau ni.. puncanya signal aku and budak motor tu pun x nmpk signal aku.. ermmmmm nasib x teruk

Amd syukur aku x cedera parahkan orang. mcm orang len buat kat kete aku dulu.. huh!! excident sebab orang lain memang lg hangin..

And tq sesangat sebab ada gak yang tolog iaitu geng2 budak motor yang aku langgar tadi, sebabkan settel situ and akupun mls banyak bunyi huhu/./ bebudak tu tlg aku tukar tayar kete and tolong pam kan tyr spare bagai.. en asben datang lambt ermmmmmmmmmmm

Aku bg jelah wang sanguhati sebab niat ikhlas bebudak tu nak tolong hhu.. bebudak tupun PSH kat Bangunan KPM sebelah opis aku ni..

Semoga pasni x berlaku apa2 lagi.. aku x suka Kemalangan.. huhu

No comments:

Post a Comment