Tuesday, March 12, 2013

Saloon time-wiwin abang

Salam

OK arini nak buat entri pasal wiwin abang yang pegi saloon.. hahah saloon lah sangat kan..

actually rambut dia ni memang super duper terpacak dan tebal sesangat.. huhuhu so selalulah aku kena bebel dgn cikgu taska dan tok mak and opah dia pasal rambut dia ni.. bru ptg bln sudah dah panjang tebal sangat.. huhuhu

ini rambut dia yang dulu :



tengoklah tebal x tebal rambut dia..

sabtu lepas parents aku dtg, wiwin abang plk demam, so aku tidokan wiwin adik. and bwklah si wiwin abg pegi clinic.. wiwin adik dengan ryan tinggal.. ramai kt rumah tolong tengokkan.. hihih balik tu aku dok ajak en suami pegi potong rambut ini budak.. sbb dah kesian nengoknya..
aku main ajak je en suami g kat market p16.. aku rasa membe aku pnh ckp kat situ ada barber shop.. hihihi kalau xde masaklah ku kena bebel dengan en suami.. hihih nasib ada.. yuhuuu
kedai ni keda melayu.. azman bin shariman x silap.. hihi siap hafal lagik...

Masa pergi tu xde orang. so memang cepat jelah kan.. inilah dia:

Steady


Start mengamuk bagai



Hasilnya ialah :
_
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Taraaaaaaaaaaa...

 
Hensem tak???? maintain terpcak ok..

No comments:

Post a Comment