Wednesday, March 6, 2013

Birthday CJN feb 2013

Salam

Orait.. hari isnin yang lalu, opis buat sambutan besday utk janusri dan februari, tapi februari je yang ada staff punya besday (eh apa ayat aku nii) hihihi so yang incharge benda ni unit ABM iaitu unit aku.. tapi kami sangat kurang kaki dan tngan.. sbb Madi g bercuti, cik yani dh tukar unit unit aku plak bynk lelaki. tapi nasib baik ada gak yng ringan tangan, aku dengan bantuan k.ton , abg khai, cc harry menyiapkan deko2.. utk celberration tu..

Ni deko yang aku buat - candy buffet

Kek, aku tempah kat fb : Murni Delight

Fruits mountain..

Aku dan besday girl.. patutnya ada 3 org. 2 lagi xde.. memang untunglah dia sorang2

Keseluruhan hidangan pot luck


Tu boss besar aku tgh wish tq kat birthday girl

Ni keseluruhan majlis tu
Apapun.. lega semuanya berjalan lancar, and pasni dh x payah nk semak kepala fikir pasal nk create party2 ni sbb tugas unit kami dah pun selesai..

Part yg belum settle , baju batik - tinggal bank in duit, and hadiah besday - tgu confirmation design by kilang.. aku ni dah mcm keja inventori plak kan.. hahahhahah pasni aku dh xnak dah handle apa2
letih woo tambah2 nak puaskan hati semua org ni, bukan senang..

p/s: apalah cerita and hapdate terkini lahad datu ye

2 comments:

  1. untung la...len kali ajak aku naik atas

    ReplyDelete
  2. Sedih tau xda time ni, hnya mampu nengok gmbor jerk.. Xkire besday madi, madi nk gak gini... hehehehehee

    ReplyDelete