Saturday, February 16, 2013

Today is saturday

salam

hihihi saja je gata buat entri even xdeah cerita besh sgtpun harini.. hihih so just nk cerita apa yang aku buat dalam seharian ni...

malam td aku agak rajin mengemas rumah, basuh baju, lipat baju and settle semuanya, bahkan aku siap lah standby beg baju mana tahu harini en suami ajak balik sunway,, rupanya x jd sebab no bajet katanya.. oraittlahh so aku decide dok umah bersantai-santai jelah kan.. hihihi

Bangun pagi agak lewat harini, daam pkul 9pg.. hambekkk tupun aku dh kena lanyak degn bebudak ni.. so aku rajinkan jugak diri utk bangun,, pastu golek2 depan tv.. and dlm kul 10 br buat breakpast.. hahahhaha.. buat cucur kentang + ikan bilis jepun.. hihihihi mkn cicah mayonis dgn sos memang kenyang sampai ke tgh hari.. pastu dh agak petg baru aku masak lunch + dinner.. hihihih semuanya sebab aku yang kenyang termasuk en suamilah.. so decide masak sekali je.. x yah susah2..

Bubur wiwin aku dh masaklah masa wat breakpast pagi td so tg bg mkn je.. diorg pun kurg skit mkn dh biskut laju lah depa makan,, mungkin sebab nk jalan cepat kot so nk ringankan badan..

Rayyan memang paling susah nk mkn nasi so dia bedal roti.. dia kalau roti memang laju.. tambah2 roti krim gardenia tu.. ha kenyang sguh lah kalau dpt mkn roti tu..

So utk Lunch + Dinner ni aku masak Kari Udang + Tumis Bendi, tupun aku dh rasa sedap sgt2.. udang harimau besar lagik yeehaa... fresh from jauh punya...

Oklah nk siap2 hidang makan, en suami bru bangun tido so kami nk melantak...

No comments:

Post a Comment