Wednesday, January 30, 2013

Wiwin abang vs wiwin adik

salam..



ok semalam kan aku g clinic bawak wiwin kan... so harini nk huraikan hasil dr perjumpaan dgn nurse smlam..
Korang tahulah kan smlam aku bebel2 pasal lambt gile nunngu nak jumpa nurse, dekt separuh hari.. nasib aku amik cuti kalau x kena ganti masa plak.. hihihi so alkisahnya.. aku memang dh tahap nk mengangin dh smlam.. en suami siap api2 aku lagik ckp nanti masuk awak soundlah.. aku ni jenis sound perli mkn dalam...

actually depa bru tukar sistem bilik tau,, before ni aku yg duk area presint 18 bilik aku no 8 so no gliran pun starting 8, tetiba kli ni aku bilik 5 no gliran pun starting 5, last month dia tukar.. en suami dh takut2kan aku kata salah tekn nombor sbb no cam pelik. pastu dekat half hour no pangkal 5 x panggil2... aishh x cuak korang, bila aku sembang dgn ada kakak yang tunggu gak tu diapun dok p18, dia yang kata depa tukar sistem.. suh aku dah aimed dah nak sound nak kuarlah ayat "sistem dulu pun x mcm skrg" hampeh!! alih2 masa aku masuk bilik aku tanyalah, "eh tukar sistem ye, sy ingat tersalah tukar nmbor tadi" laju je nurse dan kwn nurse tu jawab "aah  puan, harini je dekat 50 org utk pagi ni je, yang xde appoiment pun dtg kami x dpt nk tolak, sebab imunisasi kan, depa ni semua x dtg last week, kami ni terpaksa satu bilik handle 4 org sekaligus" hambek!! x smpat aku nk smash.. en suami dh senyum dah.. hahahahaha.. so aku aku consider jelah aku redha.. tapi if u all guna sistem, pastikan sistem u all berkesan k..

oklah abes bab sakit hati.. wiwin mcm biasa lah bila timbang nk bukak baju memang mengah punyalah,, abah dia dah standby dukung sorang, nak tahu berat terkini wiwin adalah

wiwin abang ifwat : 8.8kg
wiwin adik iffat : 9.1kg

hambek.. patutlah smlam masa depa x duduk diam, naik lenguh tangan2 aku ni ha.. adehhh rupanya berat kemain dah depa ni.. semangat anak2 aku ni.. aku nengok dh besar2 ryan dah,, abess kalau makan susu berkali kali.. banyak plak tu.. mama dia lak rajin kan hahahaha.. layankan je.. depa kenyang depa tido nyenyak depa main aktif.. mama sukaaa............

janji anak2 mama sihat.. tapi depa ni if demam ke, cirit birit ke, ulser ke,, laju je aku nengok makannya.. agaknya sbb tu ms aku pregnant kan x lalu mkn,, rupanya sbb kuar nk guna byk duit bg depa mkn,, hahahahahhaha


si rambut pacak

sila abaikan mama dia yang dh tembam

Dan the besh part depa dh muat pakai romper hard rock penang yang makyang dia bg.. i likee..... original k.. hihihihihihi





1 comment: