Friday, January 11, 2013

Ultraman Menangis

Salam

Korang tahu tak.. bila korang ada kids yang usia dia 2 yrs and dah dapt mulut untuk bercakap.. memang hdup korag x kan sunyi walaupun laki korang xde.. hahahahahah sebab apa.. sebab anak korang yang sgt byk mulut bercakap itu akan bercakap tanpa henti..  kdg2 korang pun xde peluang nak ckp...

kenapa aku tulis tajuk camtu.. ok actually semua ni berlaku dh tentu sbb my kids -Ryan.. cumel sungguh budak ini.,, *kiss gambar sikit* ok besenya kalau aku nk layan drama petang-petang surelah aku bg dia layan netbook, bukak u tube ultraman yang ada sekali satu fail byk2 tu.. hambekk supaya mama dia ni leh konsentrate tidokan adik dia sambil feel2 layan cerita drama petang2... hahhaha'

nk jadi cerita sebelum ni.. kalau dia jerit bila lampu ultraman tu dah start bernyala - ultraman kan selalu lemah baru pastu kuarkan power utk fire raksasa kan????? Ryan akan jerit dan akan inform camni:

Ryan: "Mama ultraman dah sakit.. sian dia", Pastu akan jerit "Ultraman cepat-cepat bangun.. cepat ultraman"
Me: sambil kesat airmata sbb cerita kt drama ptg2 tu sedih "ye ke Ryan.. ala sian dia " - mama yg nangis hahaha
Ryan:yeay Ultraman lawan balik.. Mama ultraman menang"
Me: "menang dah"
Ryan: "aah mama", "K babai ultraman" itu bila ultraman dah nak balik ke angkasa

Drama babak kat atas ni memang everyday bila dia tengok cerita Ultraman, cuma... semalam memang kelakar, and aku terus gelak

Aku memang dh plan nk tengok cerita "setia ke hujung nyawa" memang semalam part sedeh dan aku nangis x hingat punya -sukatilah aku punya airmta.. hihihi

Pastu Ryan pun mcm biasa layan Ultraman sambil makan Honey star,, cam tengok wayang ko kan.. and babak yang berlaku

episod semalam Ultraman tu mati, aku x tengok pun.. aku pasan bila dia _____________ pastu aku tgk ultraman tu mati dan dtg ultraman lain.. aku pun x faham

Ryan: sambil geleng kepala "Mama, ultraman dah mati"
Me: Ha mati.. napa dia mati
Ryan : Raksasa kahat buat.. sian dia mama " sob...sob....
naktahu apa gaya dia

Kesat air mata, tunduk and wat suara uuuu..uuuuuu mcm nangis tu.. and dia real kuar air mata

Me: woooii.. ko nangis ke?
Ryan: sian mama... Ultraman dah mati...
Me: hahahahahhahaha gelak siap tepuk2 meja
Ryan: Mama !!! -Ryan marah sbb mama gelak

kau tengok sapa pengaruh tv ni.. aku ke dia??? jawapan - " DUA-DUA" hahahah

mana tumpahnya kuah kalau x kenasi kan.. xkan nktumpah atas meja...

Lastly semalam.. memang dua beranak nangis sbb tengok cerita je kot.. Apakah!!!!!

tapi Ryan memang x bleh bla... pasal ultraman pun nangis.. mama xpe,, mama nangis sbb Zain tu pg Maki El mcm xde perasaan.. grrr... sian El tau. - ok mama nak menang hihihihihi

2 comments: