Saturday, January 5, 2013

Think +ve

Salam

Korang tahu sesetengah orang selalu rasa diri dia asyik nak dengki busuk hati je kat orang lain.. itulah dia orang yang Negatif -ve.. dan aku?? selalu mencuba untuk jadi Positif walau[pun kekadang org akan cakp "xdenya dia mcm ko ckptu" hahahahah ok aku xsalahkan orang lain yang cuba mempengaruhi aku untuk jadi -ve tapi benda ni semua pada diri kita sendiri...

Aku tertarik dengan pernyataan Husband Maria Elena... dia kata 'I is a -v e person but Maria is positif person' see..... kalau korang tgk gaya sure korang akan rasa mcm maria Elina tu yang -ve... sebab dia ni jenis yang talkative.. ceria and sure2 lah dia bercampur dengan ramai orang.. but my Hubby pernah said msa kami couple dulu and  sebab aku pernah mengeluh kat dia "why people see me -ve je.." and my bf (masa tu) kata "nak puaskan hati semua orang x senang and bukanlah kita untuk postif kan pemikiran diorang" ha.. hambek...

Aku rasalah kan,, aku nak berubah lah untuk 2013 ni.. untuk lebih positif.. yup aku ni mulut kekdang boleh tahan gak, aku kalau sound and kutuk memang depan2.. sebab aku kalau simpan dalam hati.. aku yang stress hahahah ntah apa2 ntah kan.. hihihih

Kekadang ada je orang pengaruhi aku bukan2.. tapi aku terus menci kat dia... terus pandang rendah kat dia.. lebih teruk aku taknak tengok muka dia,, hahahahah kalau fikir +ve  dia cm jd negatif person je kan.. and maybe dia takut aku lari xnak setia kawan dgn dia, manusia nikan susah diramal.. lbih tepat dia sayang akulah kan.. ;)

Kenapa aku poyo buat entri ni.. sebab aku rasa dh tiba masanya aku jd +ve person... tapikan.. nak out of entri kejab.. aku dr semalam sejak sembang dengan  si Madi tu ha.. aku terfikoir-fikir je.. kiranya apa aku rasa cam lebih kurang je dengan si Madi tu.. yang mana.. kami menyampah tahap meluat dgn sorang perempuan yang mcm over skit.. tapi ermmmmmmm kesian kesian wehhh.. kesian........ ni sekadar aku nk luahkan isi hatije.. blog aku kan.. hihihihi

Lastly... jom sama2 kita jd Postif Person , Postif thinking postif segala-galanya, jgn aku Postif pregnant sudah.. hahahahahhahahahaahaahhah

No comments:

Post a Comment