Wednesday, January 30, 2013

Pretzel cookies & Churros

Salam
 
 
ha ingat tak entri yang lepas aku kata nak buat churros so akhirnya aku buat gak... Ryan suka sangat.. aku buat breakpast untuk sabtu tu.. khas utk Ryan,,, senang gile buatnya.. cr dlm myresepi je hahahah
 
so inilah hasil dr aku buat tu...
 

in the progress

setelah digoreng, xlah lawan cam org lain buat

cicah coklat..

aku guna hersheys syrup je
 
Pastu semalam kan aku cuti.. so aku merajinkan diri buat menda ni ha.. nyum2.. so Ryan harini g skool bawak bekal pretzel cookies cicah chocolate.. nyum2.. yang ni kenalah guna coklat masak ye,, x leh guna choclate syrup..



Dapatlah sebalang lebih pretzel cookies ni
So... tercapai gaklah hajat aku nak buat kan.. hihihi so pasni aku nk buat pavlova utk diri aku plak.. sbb aku ni memang pengilak pavlova tau.. nyum2....

3 comments: