Tuesday, December 18, 2012

Suka Hati with Officemate



UNIT ABM(P)
Salam..

Aku mulakan dengan gambar unit aku.. gambar ni masa kami pegi outstation ke Perlis.. dan gambar diambil dekat Airport Alor Setar Kedah.. tapi ada sorang yang xde masa ni..=-ayah pen.. xpe i like.. adapun wat semak je.. (kejam ke) hihihi.. so aku bekerja kat bah sumber manusia,.kem pelajaran.. aku masuk ke cawangan Perjawatan dan Naziran start aku berkhidmat sbg penjawat awam..  aku memula masuk unit Penstrukturan bawah CC jamil.. so masa tu boss aku En Zikril (sekarg boss ni xde dah dia g Jordan jadi Atashe-betul ke aku eja ye) pastu aku still bwah CC jamil tapi unit Maklumat Perjawatan, cuma aku di bawah Pn Raidah - boss paling aku syg and suka.. sebab dia betul2 understanding aku and aku suka cara keje dia.. aku suka orang yg buat kerja senang paham dan cepat.. and boleh sporting dgn orang bawah..Pastu aku masuk Unit Anggaran Belanja Mengurus. Ha unit gambar atas ni lah.. hihihi unit ni aku yang mintak, sebab aku tengok ada ilmu baru aku bleh dapat kalau aku masuk unit ni, aku ni suka belajar benda baru tau.. and yang mencabar sikit.. sebab tu masa aku unit maklumat perjawatan, aku khatam abes2an B41-bekalan 41 yang meletakkan semua waran2 perjawatan..

Bila Masuk ABM, aku pandai gak sikit2 setelah diajar oleh CC harry tentang Access, and Excel.. sebab benda ni aku lemah sikit, masa opis lama Excel tu ada bijak sikit lah.. hihihi Kadang2 bosan gak kalau asyik buat benda yang sama je setiap bulan-ni punca utama aku tukar unit..
So aku memang enjoy gaklah, lagipun dh merasa lah g outstation bagai.. tapi kalau dpt rasa lagi thrill kan besh... huhuhuhu

















ni semua antara sikit jelah koleksi gmabar bersama officemate2 aku.. hihihi..

Letak sikit jelah kalau nk letak byk aku ras penuh gambar jelah blog ni nanti hihihihi

2 comments:

  1. tak da muka lain erk..asik muka ahkak hery je...kakakka...kak ros gayoo nak pro je...kakkaka

    ReplyDelete
  2. abes tu dh dia jo yang lelaki di kalangan kami2 ni hahahahha

    ReplyDelete