Friday, December 14, 2012

Bubur Wiwin : Ikan di lautan

Salam

Harini mama buat bekal wiwin sekali pakej dgn desert dia.. Rajin tak mama,, rajin kan .. hihihi so harini mama masak bubur taruk Ikan.. mama cdang nk taruk salmon tapi x jumpa yang murah, yg frozen harga mcm nk cekik leher..  hihihihi g pun dh x segar.. x suka hihih.. so mama taruk sayur dan ikan tenggiri (isinya) dan cikgu kata semua licin ditambah dengan cikgu suap budak lain.. xpe mama x kshpun janji habes.. pagi ni masa bg sekali desert Puree Pisang fresh.. kebetulan ada beli Pisang dua bijik kt diorang..
Labu Manis

Brocoli

Isi Ikan Tenggiri


Isi Pisang dilenyek halus

Pisang Montel

Puree Pisang
2 Bekal sekolah, 1 bekal utk dinner malam krg..

So nampak tak betapa rajinnya mama diani masak.. so esok kita tgk menu apa plak mama terfikir nak masak ye.. hihihi..

notakakidijarimanis:mereka makan penuh selera, suka mama tengok...

2 comments:

  1. hahahahha.. anak aku kata taska buat x sedap.. hahahaha

    ReplyDelete