Friday, November 2, 2012

AL IKHSAN jumbo Sale

Oraittt entri pasal shopping lagi... Dan sekali lagi aku xkan tangkap gambar time sopink lah kann, hihihihi entah liat btul nk tgkap2 gambar time sopink teruja je lebih... Apapun,,, aku memang mengilak pegi stadium malawati utk sopink kali ni....





ni plastik beg dia,, kena masuk barang dalam plastik beg siap2, pastu baru g cashier.. and guna baliklah plastik beg tu bawak balik hihi



So aku dapt membeli 3 barang yang aku rasa tersangatlah sesuai pakej untuk pegi joging ke... gym ke.. hahah sesuai sebab apa, sebab ada beg, botol air dan kasut.. hahahhaa.. haritu aku beli kasut futsal je.. kali ni aku beli kasut running and jogging and sewaktu dengannya ..


Taraa... nilah running shoes nya.,, sgt besh sebab dia ada jaring2 and bila lari angin2 akan masuk.. kalau hujan dia ada serap dah kat bawah dia sebab ada span sikit Harganya RM279 dpat Rm129

Ni pulak tote bag yang aku beli, senang nak letak baju, kasut pakej sekli kalau nk g gym.. actually aku dh ada beg kasut by NIKE tp leh ltk kasut jelah.. hihihi 

Tote Bag Adidas -rm95 dapat rm57

pastu gatal2 beli plk botol air.. reebok dgn kler yg dekat2 sama,, sume ni less 50% cuma  beg less 60%.. huhuhuhu
Botol air Reebok rm 23 dpt rm11.50
So total Rm183++... puas hati and pulang dgn senyuman, bahkan siap sempat g lunch kat restoran upin ipin and beli souvenier utk Rayyan kat sini. habes RM51.. syok sgt lunch time kali ni.. hahahhaha terbaek!!!!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment