Saturday, August 4, 2012

Weekend

Salam

Aishh semalam x dpt post entri pun camana nk pos kalau the whole day aku bz huhuhuhu so harini tgh dok tepuk2 anak ni aku dok taip entri ni hahahha sebab tangankan dua satu tepuk satu taip boleh je kan hahhaha

Semalam pagi meeting unit yess after raya kami dh mula outstation ini. Bermakna aku akan mula meninggalkan anak2 ku waa cam sedih je huhu. Mjurlah mereka dah bsr skit lega kalau tglkan depa pun x byk ragam sgt dah byk main sndiri je hihihi. Aku sekarg jg menengah dan rendah utk neg kelantan , terengganu , sarawak dan putrajaya huHuhuh sume besar2 kan *termenung* huhuhuuh

Semalam anak2 sume tido dgn baik akupun dptlah peluang kena pujuk dgn abahnya bkn apa smlm aku agak2 majuk2 skit ye r aku tepon tp kn mrh rupanya boss dia berangin dgn dia2 terjoin sekali huh lastly aku yg majuk dan penat hanya greng kopok lekor je and en suami balik keje siap2 amik helmet terus g psar malam beli yong tau fu ~ menu wajib sbnrnya kalau g psr malam hihihihihh

After buka solat aku terus baring rehat and sembang2 hal keje dgn en suami dulu pastu golek2 and sdr2 dh msk mimpi dah hihihi
Kadangtu bebudak ni liat jgk nk tdo tambh2 si rayyan mcm tgh hari ni punyalah payah nk tdokan si rayyan ada je dia buat aku naik darah grrRrrrrr last2 dekat pkul 2 bru tido erm sabau jelah.

Tak sbar nk tgu baju raya siap sbb nk tgk kembar pakai baju melayu huhuhuuh kuih raya opss sori memang aku x beli hahhahaha tgklah kalau2 dtg mood aku nk membeli dekat2 raya nnti ahhahahaha g pun aku tkt xde org nak makan tu yg malaslah aku nk beli hihihihi

Apapun rasanya dh settle kot soping utk raya duit bonus simpan tambang nk balik kg jelah hihihi ye r blik kg pun gn duit kan hihihi
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment