Sunday, August 12, 2012

Weekend is bored

Salam

Erm weekend aku minggu terakhir puasa ni sgt2 bosan sebab en suami pegi outstation, aku paling sakit je hati kalau outstation time weekend. Dhlahtu tido sana plak tu erm...

Aku tinggal dgn anak2 je, nak kemana puin xleh sebab nk mengangkut pun dh jenuh. Kalau rayyan je aku rasa dh jauh aku g berjalan hahhahaha.... So aku x g lah memana and just stay kt umah jaga anak2.

En suami bg duit jajan.. So aku belilah lauk masak. Kunun2 nk gantunglah kuali, mlas nk masak dah mgu ni alih2 x jd gak. Sedihhhhhh
Sebab memang susah woo nak kuar bwk bebudak ni, nak handle bagai aduhaii sadissss

Sentuh sikit bab persiapan raya, sumenya dah settle, suka sangat.. Anak2 sume dh. Tgl en suami je, pepandailah ye cr sendri. Tahun ni aku xde peruntukan tok en suami dan besar harapan aku dia bglah skit kat akuhhahahaha dptlah aku cover duit belanja, ye r dh habes byk gak apa utk anak2, hihihi *berkira kejab*

Cam x caya je raya dh nk dekat, mgu depan je bermakna ada x sampai 6 hari je puasa. Wahhh syok syok, tahun ni x rasalah teruk sgt sbb akupun bukannya lalu nk mkn penat mgalahkan lapar. Hihihiih so aku ingt nk ganti puasa yg lama cepat2 lah supaya aku x rasa terhutang and last minute br nk ganti. Hihihihiih

So jumaat pagi dah leh gerak balik perak. Yeehaaaaaa syok sgt, x terhingga rasanya.... Dh lama woo x balik, sejak sarat mgandung lagi x balik sampai sekarang. Agaknya kalau abah aku buat banglo pun dh siap hahhaha. Misz sgt bau kampung. Nyum nyum

So selamat hari raya , maaf zahir dan batin


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment