Thursday, August 2, 2012

Jualan gudang metrojaya at PICC

Salam

Perghh memang sesak ok huh beratur nk byr jepun mmg dasyat maha dasyat tp mmg every year menda ni jd rebutan org huhuhuhu and thun ni sbbkn harin hari ptma so mmg dasyat lerr

Aku x tau nk beli apa ye r duit bkn ada sgt so aku just beli bju bebudak ni dgn harga 13/pcs pastu dgn bantal nak hias2 rumah dgn harga 5/pcs hahhah sgt jmat

Dalam hati sbnarnya berkenan dgn hbeg and kasut tapii huhuhu agak2 kalau ajk en suami pg dia nak ke ye

Tp yg rasa geram baju yg ada sumenya bju gugirl je huhuhu aku ni nk bli tok sapa dh tentunya sume ahli kluarga aku boy hahhahaha

Skrg ni aku tgh bratur kat cashier dgn sakit hati sbb ada org yg slumber badak x tau malu mask barisan hello pleaselah korg ada akal kan so beraturlah kalau rayyan pun aku rsa tau beratur tau huhuhu

Apapun aku xlah enjoy sgt soping harini huhuhuhu

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment