Friday, December 2, 2011

OMBAK RINDU--TERBAIK



Salam...

Ya... Selesai aku menonton Ombak Rindu.. Pehhh.. memang menyentuh perasaan.. itu aku terpaksa akui sebab akupun dah menangis bagai nak rak.. huishhh penat wehh nangis.. asal AAron Aziz nangis je akupun nangis sedu sedan.. betul2 tangkap feeling tgk cite ni.. rasa mcam tak puas pun iye..

Memang terbaiklah aku bg 5 bintang utk cerita ni... kalau cerita ni dipanjangkan lagi pasti syok.. rasa padat and betul2 based a novel.. cuma biasalah nk full 2 novel dlm satu cerita bukan senang.. tapi aku puas hatilah...

Tambah2 part bila Hariz rindu sgt kt Izzah.. dia peluk,dia cium sambil nangis betapa rindunya dia.. and betapa laranya Izzah pada malam perkahwinan Hariz dan Mila Karmila.. uishhhh aku waktu ni air mata jgnckp.. sampai baby dalam perut pun dok gerak2 dah.. hihihihi mesti heran dengan feeling mama nya..

Part Pakcik Driver ngaku hariz anak dia, and hariz gantung x bertali si Izzah aku dah x heran kiri kanan dah.. aku nangis semahunya.. walaupun kerusi kat wayang tu kami and the geng depan sekali.. hihihi nak tercabut tengkuk ni dibuatnya... rasa mcm dah masuk dlm wayang tu je.. hihihi ;)

Apapun memang conpirm aku termimpi malam karang.. hihihi sebab apa.. sebb sampai skrg aku still mood dalam cerita Ombak Rindu.. huhuhuhuhu





No comments:

Post a Comment