Wednesday, July 13, 2011

Pregnant...




Salam...
sudah hampir setahun lebih si bujang kecik aku
.. ntah kenapa aku rasa cam nak pregnant semula.. tapi bila terbayangkan pregnant.. terbayanglah aku
1-Checkup memula monthly, pastu weekly.. aduhh mlasnyas
2- sakit nk bersalin. adehh ni yang x sanggup

erm.. seriously hati aku membuak2 nk pregnant..sbb pregnant ni syok.. rasa baby gerak, rasa baby dgn aku berkongsi segala jenis emosi,perasaan yang sama..



Ni gambar masa Pregnant shoot masa pregnant kan si Rayyan.. time ni aku gumuk gile.. (pipi bam bam) hihihi sebb masa ni pun dh sarat dah nak masuk 8 bulan.. hihihi

Banyak lagi koleksi gambar yang ada.. tapi seriusly letih tangkap gambo tgh pregnant ditambah dgn panas.. adehh..
x mcm tangkap gmbar kawen.. syok..sebb time tu lah first time ada org peluk len mcm.. (eishh eishh gatal aku ni rupanya).. hihihi



No comments:

Post a Comment