Wednesday, March 16, 2011

relax And Cool

Yeehaaa.. lama x berblog ni... rasa sunyi plak.. sibuk dgn aktiviti harian,, skrg kembali membaca novel.. mcm zaman anak2 dara dulu.. hihihi yang pastinya pesta buku tahun ini akan aku realisasikan untuk beli buku2 kembali.. hihihi

Rumah mcm biasa,, semakin hari semakin ku deko deko deko.. walaupun sebenrnya x drill2 lagi frame2 kt umah.. hihihi

Suami.. kami sudah pun mencapai usia 2tahun perkahwinan kami pada 07 Mac 2011 yang lalu.. sayang encik suamii.. semoga perkahwinan kita diberkati dan dipanjang usia perkahwinan ini hingga akhir hayat

anak... bab ni yang besh.. semakin dewasa dah.. and the besh part dah semakin banyak ragam.. hihihi... sebb apa sebb semakin besar dah minda and akal nya.. aku hari2 dok jerit mcm tarzan.. hihihi biasalah rayyan izzad yang semakin dewasa kan.. hihihihi.....

kerja.. erm biasa2 je.. sebb skrg ni dah relax sikit.. last month yang agak bz.. sbb banyak tol keje2.. huh!! mengah gak lah.. tapi yang sakit hati bila berdepan dgn pegawai yang kerek mcm dia sorg boss besar.. eiii meluat seh............... aku rasa cam bengang je.. sampai hari ni dia still tarik muka dengan aku., so 'ada aku kisah" ahahahahahhaa.. lantak Pi lah.. yang penting aku x ganggu hidup dia, ..siap post dlm FB pasal sopan santun,, helloo pleazelah comparekan diri dengan orang lain dulu i means pegawai2 lain dulu sebelum buat huraian.. sbb ko tu teruk dr pegawai lain yang lebih tinggi jawatannya dri ko.. ada faham......

eiiishhh teremosi plak.. emosi dok layan org mcm tu watpe,, x da gunanya.. what the hey.. hihihi


catitan

mama rayyan
11.36am/16.03.2011

No comments:

Post a Comment