Tuesday, January 11, 2011

demam sudah baik.....

Alhamdullillah,, demam semakin kebah.. bahkan sekarang aku mampu dok tersenyum lebar..
harini rasa semangat sangat buat kerja.. malm tadi alhamdulillah rayyan pun tido nyenyak,, x langsung ganggu aku untuk rehat.. suami?? erm pulang lewat mungkin banyak kerja kot..

Semlam cikgu taska cakap, rayyan panjat grill.. ya allah.. balik rumah aku tengok muka dia calar2..gado kat skool lagi kot.. sabau jelah.. apapun.. rayyan semakin aktif bahkan dia buat dunia tu mcam dia yang punya..

Bila kesihatan semakin pulih,, aku wujudkan satu semangat baru iaitu aku mahu terus berusaha majukan diri,, biarlah aku kena ngadap si Panjang tu hari2 untuk setahun lagi.. apakan daya.. hope sinar kesabaran akan terbit di hatiku... hihihi

Aku semakin cool bak kata Sivaji The Boss "cool........"

Akhirnya aku ketemu semnagat yang ntah mana datangnya, buat aku rasa lebih yakin,, rasa nk g keje pakai cantik2, make up2 ceria2.. baguss kan... hihihi

No comments:

Post a Comment