Tuesday, December 21, 2010

anakku....anakku...

Harini sejuk sangat rasanya dlm opiss ni... hihihi aku kembali menulis blog,,, asyik sbuk and khusyuk sgt Berfacebook,, sampai dh tak sempat nk mengadap blog,, bilalah agaknya aku dapat tulis blog hari2.. huhuhuhu......... Rayyan izzad dah pandai duduk.. pada 2.12.2010.. yeeehaaaa.. waktu tu aku ke IKEA belilah toys untuk dia ntah camana,, balik tu ambik dia kat skool aku bg dia toys tu.. tetiba dia duduk dengan tegak main toys tu.. dan sekarang 21.12.2010 dia siap nk makan pun duduk.. perkembangan yang baik.. sukanyaaa aku......

Suamiku tetap macam biasa. Liat sungguh nk emnolong tukar lampin dan bancuh susu si bujang kecik.. ada xde pun time aku sibuk bersukan Futsal ritu,,, adalah dia bangun awal dan siap2 kan anakku.. tapi waktu itu mak dan adik beradikku pun memang ada kat umah aku pun..

And last week memang aku angin sungguh,.. habess karpet mahal aku,, si Rayyan tumpahkan susu.. sabarjelah.. dugaan si ibu.. punyalah kuat tenaga nya dia boleh tanggalkan penutup susu,, huh!!! sian dia kena cubit dgn aku.. geraaamm aku.. sori sayang....

Aku tetap mcam biasa.. kerja tetap banyak.. bertimbun.. SKT dh siap.. alhamdulillah.. cuma aku rasa bosanlah akhir2 ni buat kerja,,rasa macam nak cuti je.. tapi sayang.. cuti pun bukan buat apa2 kt umah.. suami kerja.. kalau suami cuti jugakkan besh.. huhuhuhu

No comments:

Post a Comment